Szabynho élete

Az én blogom az életemről, mindennapjaimról szól

Friss topikok

Linkblog

HTML

Csalódás

2007.10.09. 14:46 szabynho

Csősztök!!!!
Waski ma 6:30-kor keltem, hogy elérjem azt a redvás buszt! Kimentem a bazdmegbe (buszmegbe), és el mentem a suliba a 19-es bussal. Első órám irodalom volt, amin Ady uncsi életéről tanultunk, aztán a harmadik órában szűrés volt.....gecc...181 cm vok....és *** kg :D ( ezt inkább nem írom ide, mert kiröhögnétek)....... na aztán 13:05-kor végre kicsöngettek, aztán mentem kajolni, ellógtam mádzsár előkészítőről, merthogy 15-kor lesz Tatabánya - Sopron meccs...........áhh és inább nem is folytatom....drágalátos mutttttter végülis nem engedett el ezért kibaxott mréges vok, bazzdmeg és ezért ellógtam előkészítőről.....KURVA ÉLET

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabynho.blog.hu/api/trackback/id/tr35191253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása